مجله پلاسکو آنلاین

بهترین پودر ماشین لباسشویی

بهترین پودر ماشین لباسشویی

توی هر خونواده ای یک نفر همیشه وظیفه ی خرید وسایل مورد نیاز رو بر عهده داره و معمولا اون فرد به دنبال با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین اجناس  بازار هستش تا بتونه به اقتصاد خونه و خونوادش کمک کنه

ما هم اینجا سعی کردیم با معرفی سه تا از بهترین پودر های ماشین لباسشویی یکی از دغدغه هاتون رو کم کنیم تا بتونین با خوندن این مقاله خیلی راحت از بین بیش از 500 مدل پودری که توی بازار هست سه تا از بهترین هاشون رو بشناسید و بهترین مورد برای خودتون رو انتخاب کنید.

تمیز شدن لباس ها موقع شست و شو و مراقبت از پوست در برابر مواد شیمیایی داخل مواد شوینده مارو وادار میکنه که نست به انتخابامون حساس باشیم و به دنبال بهترین انتخاب باشیم.

یکی از اون بهترین انتخاب ها پودر ماشین لباسشویی پرسیل هستش:

1.پودر لباسشویی پرسیل

پرسیل یکی از اسم های معتبر توی عرصه تولید مواد شوینده هستش و خیلی از افراد، پودر تولید شده توسط این برند رو بهترین پودر لباسشویی خارجی می‌دونن. استفاده از پودر لباسشویی پرسیل مانع از آسیب رسیدن به ماشین لباسشویی میشه و با بهره‌گیری از قابلیت فعال شدن در آب سرد، حتی سخت‌ترین لکه‌ها در دمای پایین رو هم از بین میبره.

پودرهای تولید شده توسط این برند رو میشه برای شستشوی ماشینی و دستی استفاده کرد و از حفظ سلامت پوست دست هایتان اطمینان داشته باشین. علی رغم این که پودر پرسیل رو میشه بهترین پودر لباسشویی دستی در نظر گرفت، اما توی زمان استفاده از اون باید از تماس دست با چشم‌ها خودداری کنید تا باعث ایجاد حساسیت و تحریک توی چشم هاتون نشه.

پودر لباسشویی پرسیل مدل 360 Cleanliness یکی از بهترین پودر ماشین لباسشویی های موجود توی بازار هستش که توی بسته های 4200 گرمی به فروش میرسه و بوی خیلی خوبی داره که رایحه ی اسطوخودوس هستش و لباس هارو انقدر خوش بو میکنه که آدم از پوشیدن اون لباس ها لذت میبره.

این بسته های 4200 گرمی که 200 گرم اونها به صورت رایگاه و هدیه هست برای خانواده بسیار مناسب هستند و صرفه ی اقتصادی دارن.پیشنهاد اول ما به شما برای خرید پودر لباسشویی این پودر هستش.

 

پودر ماشین لباسشویی پرسیل مدل Lavender یکی دیگه از بهترین محصولات تولید شده توسط پرسیل هستش.این پودر موقع شست شو بافت لباس رو به صورت کامل محافظت میکنه و لباس هارو براق و درخشنده میکنه و با رایحه ی گل های بهاری بوی خیلی خوبی به لباس ها میده.این پودر قابلیت استفاده در آب سرد رو هم داره و میتونه لکه های روغن، نشاسته، خون و پروتئین، انواع سس، بستی، دسر و شکلات رو به صورت کامل از بین ببره.وجود همه ی این ویژگی هایی که گفتیم باعث شده تا این پودر یکی از بهترین پودر های لباسشویی شناخته بشه.

 

2.پودر لباسشویی اکتیو

برند اکتیو،برند خیلی خوشنامی توی حوزه تولید مواد شوینده است و بعضی از مردم پودر های تولید شده ی اکتیو رو بهترین پودر های لباسشویی توی کشور ما میدونن.یکی از مهم ترین نکاتی که توی پودر های لباسشویی اکتیو مجود داره اینه که این شرکت از ماده مخرب زئولیت در فرمولاسیون پودرهاش استفاده نمیکنه به همین خاطر موقع شست و شو با دست به پوست دست آسیب نمیزنه و این خیلی ویژگی خوبی هست.

با استفاده از این پودر لکه های زرد بر اثر عرق و سیاهی یقه و سر آستین ها کاملا از بین میرن. استفاده از ترکیب پلیمر و آنزیم توی پودر های اکتیو باعث شده تا هیچ لکه ای روی لباس ها باقی نذارن.پیشنهاد میکنم پودر اکتیو رو امتحان کنید.

پودر ماشین لباسشویی اکتیو مدل Poly Wash یکی از بهترین های این برند هستش و شما با استفاده کردن از این پودر برای  شستن لباس ها دیگه نیازی به نرم کننده های لباس پیدا نمیکنید.این پودر علاوه بر اینکه بافت پارچه رو خراب نمیکنه،لباس هارو خیلی هم نرم میکنه.برای همین میتونین برای شستن لباس بچه ها که پوست های حساس ترین دارن هم از این پودر استفاده کنین.بخاطر آنزیم های مختلفی که توی این پودر وجود داره میتونین به عمق بافت پارچه ها نفوذ کنن و همه ی لکه هارو به طور کامل از بین ببرن.

 

3.پودر لباسشویی سافتلن

برند سافتلن یکی از مدعی های بازار پودر های سشت و شوی لباسه و واقعا هم از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستن.این برند تمام محصولاتش رو با استفاده از تکنولوژی های مراقبت از الیاف لباس تولید میکنه.این پودر قابل استفاده با آب با دمای پایین هستش.یکی از ویژگی ها و مشخصات پودر سافتلن وجود دونه های ریز صابونی داخلش هست که باعث تمیزی کامل و عمقی لباس ها میشه و لباس هارو خیلی نرم و خوش بو میکنه.

 

یکی از مدل های پودر سافتلن Gold Selection که با اسم سافتلن طلایی شناخته شده تر هستش و از همین دونه های صابونی داخلش داره و بسیار عطر خوبی داره.توی این پودر از آنزیم های لکه بر استفاده شده و باعث تمیز شدن تمام لکه ها و کثیفی های لباسهاتون میشه.

پودر سافتلن طلایی توی بسته های 500 گرمی توی بازار موجود هست.

امیدوارم با خوندن این مطلب بتونین بهترین و مناسب ترین انتخاب برای خودتون و خانواده عزیزتون داشته باشین.

شما از کدوم پودر لباسشویی استفاده میکنین؟ممنون که توی کامنت ها نظراتتون رو برام مینویسین😊💕

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.